Klacht: Levertijd meer dan 2 maanden

jaap168 op 28 januari 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 november 2012 besteld en betaald artikel nog steeds niet geleverd. Op klachten daarover wordt niet gereageerd.
Artikel uiteindelijk op 2 februari 2013 geleverd. Moest wel aanvullend 19,30€ BTW en inklaringskosten afrekenen. Dus uiteindelijk 50% meer betaald dan geadverteerde prijs.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 augustus 2013 om 09:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

"Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/Miniinthebox"

Alle klachten die gemeld zijn door