Klacht: Levering betaalde producten blijft uit

op 20 juni 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee weken geleden plaatste ik 2 bestellingen (in totaal voor dik 50 euro) bij Miniinthebox, die ik via global direct gelijk betaald heb. Aangezien ik nog niks ontvangen heb bekijk ik vandaag opnieuw de website; ik blijk in mijn account de status van mijn bestelling te kunnen volgen. Echter, ik zou geen bestellingen gedaan hebben. Ik heb mijn bankrekening nagekeken en de betalingen van de bestelde producten zijn wel degelijk afgeschreven…

Gewenste Oplossing:

Als ik alsnog mijn bestelde, betaalde spullen ontvang!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 21 juni 2012 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door marliesdenhollander