Klacht: Lange leertijd

op 19 juni 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb op 28 mei een bestelling gedaan, en gelijk betaald. Ik heb na 2 dagen een verzendbevestiging ontvangen. We zijn nu bijna een maand verder en ik heb nog niets ontvangen. Na alle klachten over dit bedrijf te hebben gelezen word ik toch wel een beetje nerveus of ik überhaupt nog de levering krijg. Ik bestel vaker dingen via internet en heb nog nooit zolang op spullen moeten wachten.

De beste oplossing is mijn spullen leveren. Ik heb ze zorgvuldig uitgezocht en zou er helemaal blij mee zijn.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 21 juni 2012 om 09:44 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Iekkie27