Klacht: klacht over invoerskosten

adamaymane op 17 januari 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Mijn klacht is dat er bij mijn bestelling gratis verzenden opstond en niets over invoerkosten . Vandaag heb ik het pakket ontvangen en moest ik 27,72 euro betalen anders kreeg ik mijn pakket niet . Dit vind ik niet kunnen het komt duurder uit als ik het gewoon hier had gekocht.

Graag wil ik het bedrag terug betaald krijgen. Hoop op een spoedig antwoord met dank

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 04 februari 2013 om 05:30 geantwoord

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

MinInTheBox voegt geen belastingen, BTW, of andere verborgen kosten toe. Het kan echter wel zo zijn dat de douane van uw land invoerrechten en andere kosten op de ingevoerde artikelen in rekening brengt volgens het douanebeleid. Hier kunnen wij helaas geen verdere invloed op uitoefenen.

Wij willen u wel graag tegemoet komen en een passende oplossing vinden. Wij hebben u zojuist een email toegestuurd met daarin meer informative over uw bestelling en een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

Alle klachten die gemeld zijn door