Mijn Klacht:
Dat ik 30 oktober producten heb besteld en nu nog niks ontvangen heb, en dat het bedrijf mini in the box geen mailadres heeft waar je ook een antwoord op krijgt.
Gewenste Oplossing:
Dat mijn producten alsnog binnen komen

Marijke85 op 29 november 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets
Dat ik 30 oktober producten heb besteld en nu nog niks ontvangen heb, en dat het bedrijf mini in the box geen mailadres heeft waar je ook een antwoord op krijgt.
Dat mijn producten alsnog binnen komen
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 29 november 2013 om 12:33 geantwoord
Beste klant,
We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.
Uw bestelling is op 5 november verzonden, dat is nog geen maand geleden. U hebt hierover bericht gekregen. Daarnaast hebt u zelf bij uw bestelling gekozen voor gratis verzending. De levertijd voor deze verzendmethode (Super Saver) is doorgaans, zoals duidelijk vermeld, 10-20 werkdagen, wij vragen u dus nog even geduld te hebben.
Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en u zojuist een email gestuurd met daarin meer informatie over de status van uw pakket. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.
Wij willen u verder graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.
http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html
Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:
http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html
Met vriendelijke groet,
De Klantendienst
MiniInTheBox
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.
Heeft op 02 december 2013 om 11:45 geantwoord
Spullen zijn binnengekomen :)