Klacht: klacht

benietjuh1960 op 14 maart 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bestelling gedaan, betaald, 8 weken gewacht toen kwamen de producten, moest ik 28 euro leveringskosten betalen, stond nergens aangegeven!
bestelling geweigerd…terug gestuurd
nu 14 mrt (bestelling 10 december gemaakt) heb ik nog steeds geen geld retour, na vele mailtjes gestuurd te hebben

Gewenste Oplossing:

terugstorting betaling
of
levering producten zonder bijkomende kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 06 augustus 2013 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/Miniinthebox

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

benietjuh1960

Heeft op 10 augustus 2013 om 09:50 geantwoord

Ik heb tot op heden nog steeds geen geld retour gekregen.niets...

Alle klachten die gemeld zijn door