Klacht: klacht

felenidji op 28 januari 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1.auto asbak (en andere te laat geleverd). 1. is beschadigd en led verlichting werkt niet.
geen reactie op eerdere mail.
sleutelhangers niet bruikbaar betreft openen,mesje,schaartje,vijltje.
totaal geen reactie op mail ontvangen!!!!
wil asbak retourneren.
nu vraag om review maar deze zou erg slecht zijn!!!
beter rechtstreeks naar bedrijf voor klacht. Al verspil nu een mogelijke kans op iPad2.

Gewenste Oplossing:

wat stelt u zelf voor een goede afhandeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 augustus 2013 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat er probleem met het product is. Onze excuses voor het probleem en veroorzaakt ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox"

Alle klachten die gemeld zijn door