Klacht: in december besteld nog steeds niets ontvangen

wimhuis op 21 januari 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december producten besteld over geklaagd en het zou in orde komen als 21 januari de producten niet binnen waren moest ik contact opnemen gedaan maar geen reactie mijn bestel nummer is1212090302845715 ik wil mijn spullen waar ik voor betaald heb

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn spullen waar ik voor betaald heb ik heb tevens nog een bedrag betaald voor een verzekering .Ik wil dus alsnog dat mijn spullen opgestuurd worden

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Ik heb inmiddels het paketje ontvangen kon nog wel even E 20,- invoerrechten betalen had vik het beter in de winkel kunnen kopen had ik het sneller gehad en goedkoper ik bestel daar nooit meer wat

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 05 februari 2013 om 05:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd. Het is niet normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij kunnen u verschillende mogelijke oplossingen aanbieden, waaronder een gratis herverzending. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin meer informatie over uw bestelling en een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

Alle klachten die gemeld zijn door