Klacht: Extra betaling

user-139904 op 06 november 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

ik heb op 10 oktober bestelling gedaan en heb vandaag ontvangen (06-11-2012) maar voor mijn schrik kreeg ik van de postbode dat ik nog eens € 17,75 moet betalen. Dit is mij niet tijdens de bestelling gewaarschuwd. Anders had ik niet besteld want er stond gratis verzending en niks over extra betaling van duanekosten.

Extra kosten terug betalen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 09 november 2012 om 03:44 geantwoord

Beste Klant,

Onze excuses voor het probleem dat u hebt vermeld op Klacht.nl.

Wij willen het probleem graag voor u oplossen. Daarvoor hebben wij echter wel eerst uw bestelnummer nodig. Gelieve uw bestelnummer aan ons door te geven zodat wij een oplossing kunnen vinden voor dit probleem.

[email protected]

LET OP! Dit e-mail adres kan enkel gebruikt worden voor het doorgeven van bestelnummers en het opnieuw vermelden van dezelfde klacht op klacht.nl. Niet voor ander contact bij de oplossing van dit probleem.

Wij kijken uit naar uw bericht.

De Klantendienst

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door