Klacht: Duurt lang.

Joyciie27 op 18 januari 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst, deze is 13dec verstuurd binnen 20 werkdagen moet het thuis gekomen zijn. We zijn er nu 23 verder, excl. Kerst en oud en nieuw al.. En heb nog steeds niks..
Waar is dit?

Gewenste Oplossing:

Laten we reëel zijn,
Mijn spullen en geen besodemieterij.. In ieder geval een reactie en een verzend status..

Wat op z'n minst nu kan als aanbieder van de artikelen is een korting verlenen. Jullie begrijpen vast wel dat dit de laatste keer was dat ik besteld heb..

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 05 februari 2013 om 06:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd. Het is niet normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij kunnen u verschillende mogelijke oplossingen aanbieden, waaronder een gratis herverzending. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin meer informatie over uw bestelling en een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

Alle klachten die gemeld zijn door