Klacht: artikelen niet ontvangen

Florisvdw op 21 januari 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

8 december een bestelling geplaats van bijna 60 euro. De bestelling werd volgens mini in the box op 12 december verzonden. Ik heb helaas nog niks gehad.

geld terug, of artikelen toch krijgen

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 05 februari 2013 om 05:03 geantwoord

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd. Het is niet normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij kunnen u verschillende mogelijke oplossingen aanbieden, waaronder een gratis herverzending. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin meer informatie over uw bestelling en een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

Alle klachten die gemeld zijn door