Klacht: 4 december besteld en betaald, GEEN levering

Mima op 29 januari 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb ondertussen al 15 emaillen met klachten verstuurd die steeds in verwerking blijven staan. Miniinthebox reageert niet. Als ik die honderden mails lees waarvan al die personen hun geld zijn afgenomen zonder levering te krijgen, vraag ik mij af of die klachten niet geconsolideerd kunnen worden zodat Klacht.nl meer druk kan uitoefenen op zulke malafide handelaar. De niet geleverde pakketten beginnen al een serieus bedrag te vertegenwoordigen. Dulden we dit verder

Gewenste Oplossing:

Onmiddellijk mijn geld terug want de belofte van herverzending houden ze toch niet.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Na 50 emaillen met klachten is mijn pakket zojuist aangekomen. Ik raad iedereen aan dagelijks mails te sturen aan Miniinthebox zodat ze je beu worden maar na meer dan 2 maanden loont het. Veel moed aan iedereen en volhouden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 augustus 2013 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

"Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/Miniinthebox"

Alle klachten die gemeld zijn door