Klacht: Minder fijne ervaring.

op 20 juni 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij moesten 2 dgn op onze kamer wachten ,kregen een voorlopige kamer zodat wij niets konden uitpakken.
Ik had als voorkeur zo laag mogelijk opgegeven ,maar er waren toch veel trappen op kamernr.132.
Dan nog de HEELE harde muziek op beide terrassen ,zodat je je eigen woorden niet kon verstaan.
Wil je iets rustiger zitten dan moest je naar binnen gaan.
Ik vind als ik op vakantie ben wil ik dan ook graag buiten zitten en niet in de lounche-ruimte.
Het is misschien niet zo zeer een klacht ,maar wij hebben dit als zeer onprettig ervaren. Wil dit toch even kenbaar maken.
Gr. M.Mulders

Gewenste Oplossing:

Graag reactie van uw kant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Youpie1958