Klacht: MijnTele2 ellende

op 09 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Tele2 werkt niet
krijg steeds de melding emailadres al in gebruik
Heb hier al ruim 10 keer over gebeld
Wordt er belooft het op te lossen, en zou worden gebeld door de technische dienst
Het enige wat jullie doen is mij al 12 keer een link sturen die dus niet werkt

Gewenste Oplossing:

Als Tele2 ze afspraken eens nakomt, en dit op lost voor me

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tiemenj