Klacht: Mijnprivilege.nl weigert uitschrijving in behandeling te nemen

EtPkcpyiARBvlTda op 13 november 2020 over Privilege in de categorie Online Veiling

Mijn abonement loopt tot halverwege januari 2021. In de voorwaarde staat dat minimaal een maand van tevoren een schriftelijk verzoek verstuurd moet worden om uit te kunnen schrijven. Anno 2020 is digitaal niet mogelijk dit terwijl inschrijven wel digitaal kan, oftewel bewust obstakels creëren om gemakkelijk uit te schrijven.

Om te voorkomen dat de brief als niet ontvangen wordt bestempeld heb ik deze aangetekend verzonden.
Vandaag werd ik door het desbetreffende bedrijf gebeld met de melding dat als er gebruik gemaakt wordt tijdens je actieve abonnement van het zogenaamde ‘geld mijnen’. Wat een onderdeel is van het jaarlijkse abonnement hierdoor het abonnement stilzwijgend wordt verlengd. En daardoor de opzegging niet in behandeling wordt genomen.

Ik heb het verzoek zowel schriftelijk als telefonisch toegelicht dat ik de bevestiging schriftelijk per brief en/of email wil ontvangen omdat ik dat een vreemde gang van zake vind. Tot dat punt stopt de medewerking van mijnprivelege deze weigert simpelweg deze conclusie schriftelijk te bevestigen en/of toe te lichten. Uiteraard ben ik het hier niet mee eens en heb na het telefonisch gesprek wederom per mail om schriftelijke bevestiging gevraagd.

Schriftelijke terugkoppeling.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 13 november 2020 om 08:46 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door EtPkcpyiARBvlTda