Klacht: Mijne Heren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enkele weken geleden bestel en betaalde ik 2 tataatspotten.
Bij de APK bleek dat de nieuwe artikelen al kapot waren.
Ik betaalde weer € 80,00 en bestelde weer 2 nieuwe.
Toen bleek, dat er maar 1 taatspot aanwezig was.
Op 4 juli j.l.kreeg ik een e-mail, dat de artikelen pas op 10 juli 2012 afgeleverd zouden worden. ( 6 dagen levertijd)
Toen bleek ook nog, dat ik maar 1 taatspot geleverd zou krijgen.
De 2e moest ik dan weer op nieuw bestellen, zodat het weer 6 dagen zou duren voor ik de 2e reeds betaalde taatspot geleverd zou krijgen.

Gewenste Oplossing:

2x de € 80,00 terug betalen ( kosten materiaal) en tevens € 150,00 voor de dubbel gemaakte kosten voor arbeidsloon.
De ondeugdelijke taatspotten worden aan U geretourneerd.

Alle klachten die gemeld zijn door behang en afwerkbedrijf Wibebe