Klacht: Mijne Heren,

op 22 januari 2014 over Vesta Payment Solutions Limited in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vesta Payment Solutions Limited over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vesta Payment Solutions Limited in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesta Payment Solutions Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesta Payment Solutions Limited

Heeft op 22 januari 2014 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,
Om dit probleem op te lossen verzoeken wij u om contact op te nemen met ons op het nummer 1200 en 2 keer optie 1 te kiezen.
Met vrindelijke groet,
Vesta Payment Solutions Limited

Heeft op 27 januari 2014 om 14:45 geantwoord

Het antwoord op mijn vraag is zeer verwarrend en verschaft geen 'oplossing'. Wat is nummer 1200? Het is geen telefoonnummer maar wat is het wel? Hoe moet ik daar contact mee opnemen?
Wilt u mij svp duidelijk uitleggen hoe ik moet handelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vesta Payment Solutions Limited beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jac van Heeswijk