Klacht: Mijn wasmachine en vaatwasser is defect al 2 maanden ik ben niet tevreden ik wil mijn geld terug zo spoedig mogelijk

op 03 juni 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2019 had ik van wehkamp wasmachine en vaatwasser gekocht nu zijn die defect 2 keer zijn die gekomen om te repareren maar nog steeds doet het niet wasmachine en vaatwasser ik wil mijn geld terug a u b snel mogelijk

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet tevreden !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Karamanli

1 maand geleden - Mijn wasmachine en vaatvasser is 2 maanden al defect ze komen reparieren zelfde dag is het defect en ik hep zo veel keer naar waserrette gebracht mijn kledingen omte wassen met mijn eigen geld ik wil ook een vergoeding ook van wehkamp elke keer moest ik naar waserrette gaan dit kan niet ik wil snel mogelijk mijn geld terug a u b nog maals ik ben niet tevreden van julie spullen wasmachine en vaatmachine !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 03 juni 2021 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wat spijtig te horen dat uw wasmachine en vaatwasser defect zijn. We willen graag met u meekijken wat we voor u kunnen betekenen. Zou u een kopie van uw klacht, tezamen met uw klantnummer en geboortedatum willen mailen naar [email protected]? Zodra we uw gegevens hebben ontvangen, nemen wij uw klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Heeft op 03 juni 2021 om 11:35 geantwoord

Ik ben niet tevreden met jullie spullen ik ben der vanaf april 2021 bezig 2 maandlang elke keer komt reparatie ze vervangen motor ze doen wat toch doet het niet ik wil als klant mijn rechten spoedig mogelijk wil ik mijn geld terug van wasmachine en vaatmachine dit is niet te bedoeling !!!

Reactie van de melder van de klacht Karamanli

1 maand geleden - Spoedig mogelijk geld terug a u b

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat u er al zo lang mee bezig bent. Graag kijken wij met u mee. Daarvoor willen wij u vragen om uw klantnummer en geboortedatum samen met de omschrijving van de klacht te mailen naar [email protected] . Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Karamanli