Klacht: Mijn vriend krijgt rugklachten op onze nieuwe super dure auping boxspring

op 21 juli 2012 over Auping in de categorie Bedden

Zijn onderrug zakt door de topper heen waardoor er een kuiltje ontstaat. Daardoor wordt hij met pijn in zijn onderrug wakker. Wij hebben een Auping avs boxton en kunnen nergens informatie over het matras van dit bed vinden. Over de topper vind je al helemaal niets. Lijkt wel of dit allemaal super geheim is. Mijn vriend slaapt niet lekker en dat is heel zuur na zo’n super dure aankoop.

Wij willen een bed waarop mijn vriend wel lekker kan slapen. Dus een heel nieuw bed. Al ons geld zit in het nieuwe bed wij worden er dus niet vrolijk van.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Auping in behandeling genomen

Auping

Heeft op 02 november 2012 om 10:44 geantwoord

Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat uw vriend niet lekker slaapt op zijn Auping boxspringcombinatie. Helaas bleek de gekozen hardheid van de matras voor uw vriend niet de juiste te zijn. Om deze reden hebben wij op uw verzoek de matras voorzien van een kern in een andere hardheid. Wij hopen dat uw vriend inmiddels naar tevredenheid gebruik maakt van zijn Auping Boxton.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Auping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Corrientje