Klacht: Mijn sparcentjes gestolen

op 07 april 2020 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een reis geboekt en betaald met vertrekdatum 20 april . Wegens de corona crisis en het feit dat ik tot een risico groep hoor,heb ik zelf moeten annuleren. Een paar dagen later heeft Corendon zelf alle reizen geannuleerd en de gasten een bon beloofd. Ik belde om te vragen of ik zelf geen bon kon krijgen voor het hele bedrag wat ik had betaald en het antwoord was, nee, dat doen wij niet, u krijgt gewoon binnen een maand uw bedaald bedrag terug, min 153 euro aanuleringskosten.

Vandaag kreeg ik in plaats van geld terug op mijn rekening, een voucher, nummer 4243358 , voor twee derden van de betaalde kosten van mijn vakantie. Ik heb dus wel annuleringskosten moeten betalen maar geen geld terug, en een bon die ik niet wil, want ik ga nooit meer boeken bij corendon.

Ik heb weer gebeld maar kreeg slechts te horen dat Corendon zelf de regels heeft veranderd! En dat ik welkom was om een advocaat in te schakelen als ik dat wilde. Ik zou helemaal geen geld terug krijgen!

Zo gaat Corendon om met oude mensen, schandalig!

Als ik mijn geld terug krijg of een bon voor een vakantie zonder annuleringskosten af te trekken.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mummysgirl