Klacht: Mijn Simpel simkaart werkt nog steeds niet

op 07 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

na een abonnement gesloten te hebben met simpel, kreeg ik na betaling al snel een sim kaart die ik na het ontvangen van de code kom activeren. dat ging allemaal zeer voorspoedig op 19 juni.
dus ik de code invullen en dan moet hij binnen 24 uur werken.
Nu is het al 7 july en hij werkt nog steeds niet.het netwerk van simpel moet de activering nog doorzetten.
Nu na ruim 2 weken doet de telefoon van mn dochter het nog steeds niet.
Na vele telefoontjes schiet je niet op want je komt 20 a 30 of soms 40 minuten in de wachtstand en dan word de verbinding verbroken. zeer ombeschoft omdat ik al behoorlijk wat kosten heb gemaakt.
inmiddels 2,50 euro beltegoed van juni foetsie, administratie kosten en een bel rekening van ruim 25 euro, ik heb het nog niet over de tijd en de frusstratie die hiermee gemoeid gaan.
Al met al ik Ruud Morees uit Beverwijk raad niemand Simpel aan. (zacht uitgedrukt)

Dat snel mijn mobieltje werkt, zodat mijn dochter kan bellen en ontvangen.
Tegemoetkoming in de kosten en op zn minst een bloemetje voor mn dochter die niet blij is. (haar zakcentje afpakken lekker SIMPEL he, Peter van den Bogaard,Simpele medewerker!)

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel