Klacht: Mijn Simpel hele dag offline

op 04 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Uitgerekend op de eerste werkdag van een nieuw kwartaal (BTW aangifte!) vindt Simpel het nodig om “Mijn Simpel” offline te halen voor onderhoud. En vervolgens blijft het ook de hele dag offline. Hierdoor kan heel ondernemend Nederland dus geen facturen downloaden, en dus de BTW aangifte niet versturen. Lekkere service weer, van deze toch al niet geweldige provider.

Gewenste Oplossing:

Onderhoud uitvoeren in avonduren/\'s nachts en downtime beperken tot max 1 a 2 uur i.p.v. hele dagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jouwnaam