Klacht: Mijn Simpel hele dag offline

op 04 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Uitgerekend op de eerste werkdag van een nieuw kwartaal (BTW aangifte!) vindt Simpel het nodig om “Mijn Simpel” offline te halen voor onderhoud. En vervolgens blijft het ook de hele dag offline. Hierdoor kan heel ondernemend Nederland dus geen facturen downloaden, en dus de BTW aangifte niet versturen. Lekkere service weer, van deze toch al niet geweldige provider.

Onderhoud uitvoeren in avonduren/\'s nachts en downtime beperken tot max 1 a 2 uur i.p.v. hele dagen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:34 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jouwnaam