Klacht: mijn prijs naar een ander rekeningnr: gestort ABN-AMRO, die ik niet heb.

op 13 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Ongebruikelijk en ongehoord, dat mijn gewonnen prijzen (online staatsloten gekocht, betaalde via internetbankieren met mijn ingnr: ING NL29INGB0002816572, en is mijn prijzen bedrag naar een ABN-AMRO nr. gestort, volgens een van U medewerkers, ik heb helemaal geen bankrekening daar nooit gehad,ik gevraagd geeft U mij dan nr dan,nee dat mocht niet, maar wel geld daarop storten,ik heb in het verleden wel eerder online loten gekocht, nooit na gekeken, dacht wordt toch automatisch als ik iets gewonnen had,op mij ING rekening (waar ik ook mee betaald had)

een verklaring hoe dit allemaal kan

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staatsloterij over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 13 juli 2016 om 13:09 geantwoord

Geachte mevrouw Van Schie,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact van zojuist bevestig ik u hierbij dat er voor u wordt uitgezocht hoe en wanneer het betreffende ABN-AMRO rekeningnummer aan uw account is gekoppeld. Zoals door u verzocht zal u hiervan een schriftelijke bevestiging ontvangen.

Nogmaals mijn excuses voor de veroorzaakte verwarring.

Cas van Dijk
Team webcare

Heeft op 13 juli 2016 om 15:31 geantwoord

Wil dit echt tot de bodem uit gezocht hebben, wanneer en hoe dit ABN-AMRO bankrekening nr. in mijn gegevens van de staatsloterij is gekomen, werd gezegd dat ik de opdracht had gegeven om mijn prijs naar dat nr storten, nogmaals hoe kan dat nauw,ik kan geen rekening nr. doorgeven omdat die niet heb,

Alle klachten die gemeld zijn door ciskavanschie@gmail.com