Klacht: Mijn persoonlijke aanbiedingen

op 13 mei 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vaak zijn mijn persoonlijke aanbiedingen hetzelfde als de bonusaanbiedingen, daar schiet ik dus helemaal niets mee op.
en als er dan een persoonlijke aanbieding overblijft en ik neem er 2 van wordt dat niet herkend bij de afrekening. ( dus moet ik thuis mijn persoonlijk voordeel uitprinten en aan de balie tonen en dan wordt het alsnog beloond. Wat een gedoe voor een 80 jarige.
Haal de persoonlijke en de algemene aanbiedingen uit elkaar dat scheelt een hoop werk en ergernis.
Jullie promoten “geen Kassabon” Maar ik moet wel steeds controleren wat jullie wel en niet als bonus en als persoonlijk voordeel aanbieden. Niet zo handig!!!

Gewenste Oplossing:

Houd erg veel van Mijn A.H. Lieve attente mensen, prima service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joke van den Broek