Klacht: Mijn parketje zou vandaag Vrijdag, Juni 11 tussen 11:00 – 15:00 komen maar niet gehad

op 11 juni 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik zou vandaag mijn parketje krijgen Vrijdag, Juni 11 tussen 11:00 – 15:00
maar heb tot heden niets gehad ben de heledag thuis van wegen een gebroken voet die in het gips zit
nu staat er dat U was er weer niet. Een wordt een laatste poging gedaan op de volgende werkdag.
hoe kan dit als ik thuis ben
dus dat word dan pas maandag eerst volgend werkdag

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden waneer hij nog vandaag komt leveren aan de voorduur
dus leveren op Vrijdag, Juni 11

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 11 juni 2021 om 17:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste David,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons te horen dat u niet de service heeft ervaren die we graag zouden bieden.
Ons excuses hiervoor.
Ik zie dat het pakket bezorgd is bij een punt, omdat de levering bij u adres niet was gelukt.
Het pakket is bezorgd bij SCHIEDAMSE WEG 22
3121 JH SCHIEDAM NL
We kunnen de zending omzetten om weer op u adres te bezorgen.
U kunt het pakket dan na twee verwerkings dagen verwachten.
Mocht u dit willen, laat het ons weten.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben en nogmaals excuses voor het ongemak.
Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Heeft op 11 juni 2021 om 18:28 geantwoord

Ik ben niet tevreden
Ik heb nu een ouder vrouw van 73 met rollator naar één servicepunt moeten sturen
De chauffeur had nog geen kilometer veder kunnen rijden had hij voor de duur gestaan

Alle klachten die gemeld zijn door blanc16