Klacht: Mijn pakket nog steeds niet binnen

op 29 september 2017 over Mobiel.nl in de categorie Mobiele Telefonie

11 september heb ik een mobiele telefoon (iPhone 7 gold) besteld met een simkaart van mobiel.nl.
Als alles goed zou lopen zou ik hem binnen 3 werkdagen ontvangen. En hem afhalen bij de afhaal locatie.
Ik heb elke dag van die week post NL zitten bellen en die vertelde mij elke dag dat het steeds de volgende dag binnen zou komen. En ben ik elke dag van die week maar naar de afhaal locatie gegaan en die vertelde mij steeds dat ze niks binnen hebben gekregen. Ik besloot mobiel.nl te bellen zij vertelde mij dat ze samen met post NL een onderzoek gaan starten dat tot 9 werkdagen kan duren. Maar dan moest ik wel eerst een formulier invullen en versturen.(da formulier staat voor al bewijs van Dat ik de mobiele telefoon echt niet heb ontvangen) Dat heb ik netjes gedaan via de post. Maar mobiel.nl vertelde dat zij niks hebben ontvangen. Daar gaan dan nog eens 2 dagen voorbij. Dus heb ik de formulier per mail gestuurd. Dan is er weer een dag voorbij. En is mij formulier goed gekeurd. En zijn ze met de onderzoek gestart. Nou toen bleek er dat mij pakket gewoon vermist is.
De zelfde dag kreeg ik een klein pakketjes binnen. Ik dacht eindelijk mijn telefoon is er. Maar het was dus alleen de simkaart en een chocola voor excuses. Ik heb de simkaart geactiveerd op mij huidige telefoon. Ineens zag ik op mij bank dat er 53 euro naar mobiel.nl is gegaan de 15 euro eenmalige kosten 14 euro door de simkaart en 24 euro voor de telefoon. Toen heb ik gebeld of deze twee weken vergoed konden worden want ik beschik nog helemaal niet over de telefoon. Daar hebben ze mee ingestemd en heb ik 21 euro terug gestort gekregen. Nou toen heb ik weer gebeld en vertelde ze me dat ik een  nieuwe toestel opgestuurd zou krijgen en maandag avond bij mij thuis zou zijn. Ik heb ook een nieuwe track and tracé code gekregen en al. Nou maandag heb ik niks binnen gekregen. Ik dacht ik wacht wel tot dinsdag maar ook niks. Toen belde ik post NL die vertelde mij dat er een vertraging was en dat ik hem de volgende dag zou krijgen. Dat geloofde ik niet dus heb ik opnieuw gebeld en toen vertelde mij iemand anders van hij komt niet bij je aan ik wil je geen valse hoop geven zoek.maar contact op met mobiel.nl. Nou dat heb ik gelijk gedaan en die zou het voor me regelen. Nou dan belt mobiel.nl terug en zegt dat ik hem donderdag avond of vrijdag ochtend binnen heb. Nou nog een week voorbij. Vrijdag heb ik gebeld en heb ik gezegd van ja hoe zit dit nou. Mobiel.nl vertelde mij dat er weer een onderzoek gestart moet worden en dat ik dus weer zo een formulier moet inleveren en weer 9 dagen moet wachten. Daar heb ik dus totaal geen zin in. Ik heb toen goed zitten na denken. Als de pakket maar niet bij wilt aankomen waarom haal ik hem zelf niet op. Volgens mobiel.nl is dat wel mogelijk maar alleen moet post NL mijn pakket retouren naar mobiel.nl nou er zou gebeld worden als dat is gelukt. En ze hebben me maar niet gebeld. Dus heb ik weer eens gebeld ik heb gezegd dat ik hier totaal geen zin in heb en ik alles wil laten stoppen. Dan krijg ik te horen dat de abonnement van de toestel wel gestopt kan worden maar van die sim niet omdat ik daar al gebruik van heb gemaakt. Ja logisch als k te horen krijg dat mij toestel 2 dagen na de sim word bezorgd. We zijn nu 3 weken verder en ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Kunt u mij alstublieft helpen ik smeek u.
Ordernummer 2022575

Als ik mij toestel krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mobiel.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mobiel.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobiel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobiel.nl

Heeft op 02 oktober 2017 om 09:07 geantwoord