Klacht: Mijn pakket hebben e verdwenen en betalen ze mijn schade niet volledig

op 29 september 2017 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Aanleiding van jullie brief maak ik hierbij bezwaar tegen jullie beslissing.

Geachte heer en mevrouw,

Ik had in juni pakket verzonden via Gls! Ik dacht dat Gls goede service had. Maar helaas was dat niet zo. Mijn pakket is verdwenen door gls/chauffeur!

En sinds die datum ben ik bezig om mijn kosten zoals mijn pakket en verzendkosten te laten vergoeden. Ik heb tien keer de gevraagde gegevens naar gls opgestuurd… formulieren, betaalbewijzen, factuur etc. Iedere keer moest ik opnieuw opsturen als ik vraag hoe met mijn zaak zit!

Voor het laatst hadden ze mij gezegd (in augustus) dat mijn zaak ongeveer 6 weken kan duren, maar niets daar van bleek waar te zijn want eind van september heb ik weer gebeld over hoe het eigenlijk met mijn zaak zit… gls heeft mij toen wéér alle gegevens opnieuw gevraagd. Want ze hadden weer niets gedaan.. Toen werd ik gek! ik heb weer alle gegevens opgestuurd…en na een tijdje stuurden ze mij nog een mail waarin staat of ik bewijs heb van ontvangstadres dat ze mijn pakket niet ontvangen heeft… dat was echt schandalig!

Ik heb geantwoord; vraag dat aan je chauffeur! uiteindelijk na lange discussies hoor ik gelijk de volgende dag dat na lange tijd en met veel moeite vanuit mij dat ze hebben besloten mijn schade uit te betalen, maar natuurlijk niet compleet!!!

Ik heb zo lang gewacht en lang bezig geweest en krijg ik een brief dat mijn schade niet compleet vergoed gaat worden omdat ik eigen risico heb.

Dat kan toch niet. Pakket die ik verzend is niet beschadigd het is kwijtgeraakt door de chauffeur. Zo wordt de bezorger beloond en ik als klant wordt gestraft. Dat is onacceptabel.

Door dit probleem heb ik heel veel schades gekregen niet alleen door het kwijt geraakte product zelf wat ik verzonden heb, maar daardoor kon ik de bijhorende product ook niet gebruiken die +- 300 honderd euro voor mij kostte en ik moest ook ergens anders gelijkwaardige product kopen die twee keer duurder was dan het kwijtgeraakte product etc.

Zelfs verzend kosten!!!! worden niet uitbetaald door gls. Ik heb zoveel schades die door gls ontstaan is en gls maakt het alleen maar moeilijk en betaald mijn schades niet compleet zelfs de product die door chauffeur kwijt geraakt is niet.

Hierbij vraag ik uw hulp en aandacht voor deze situatie. U bent nu op de hoogte van de situatie((u kunt ook alle e-mails opvragen van gls medewerkers))

Een van de medewerkers is Marion Vink die weet ook hoe die mensen slordig gewerkt hebben…

Jullie hebben mij slachtoffer gemaakt en degene die mijn pakket kwijtgeraakt of gestolen heeft beloond. Dit kan ik niet accepteren!!!

Ik vraag hierbij dat mijn schade in zijn geheel vergoed wordt. Anders stap ik echt naar de rechter en naar de consumentenbond en deze situatie laat ik iedereen horen op sociale media.

Na zo lange tijd en slordige behandeling verwachtte ik niet zo iets.

Ik zie uw antwoord tegemoet,

Van: schade.assurantie@gls-netherlands.com
Verstuurd: donderdag 21 september 14:13
Onderwerp: schadeclaimdossier 30440126411471 ID 41608
Aan:

Met vriendelijke groet / Kind regards,

Afdeling Central Services

General Logistics Systems Netherlands B.V.
Headoffice Utrecht
Proostwetering 40
3543 AG Utrecht
T: +31 (0)88 550 3010
E: schade.assurantie@gls-netherlands.com
I: www.gls-netherlands.com

Ik wil dat gls mijn alle schade vergoeden

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fikret Hekim