Klacht: Mijn onderdelen zijn niet gekomen

Hallo ik heb laast bij jullie op site onderdelen besteld nr ma-20160619-164836-6328412nl
Die zou 24 juni komen maar we zijn nu bij 1 juli en nog steeds niks binnen heb dhl gebeld waar het is die hebben tegen mij gezegd dat jullie de adres verkeerd hebben ingeschreven en dat de onderdelen bij jullie terug zijn ik heb jullie telefoonnummer gebeld maar reageert niet eens??

Willen jullie mijn graag terug willen belle want ik heb ervoor betaald en wil die onderdelen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 20 juli 2016 om 06:36 geantwoord

Beste heer Polat,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
De transporteur heeft het pakket in eerste instantie helaas niet kunnen leveren. Wij hebben het pakket opnieuw ingepakt en verzonden. De transporteur geeft aan dat het pakket bij uw buren is afgeleverd. Wij hebben een link met het adres in uw account geplaatst. In de toekomst zijn wij u graag weer van dienst.

Alle klachten die gemeld zijn door Eno