Klacht: Mijn nle

op 11 februari 2018 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn nle pagina werkt al 3 maanden niet meer.heb al verschillende keren contact gehad met de klantenservice via Facebook en Whatsapp, elke keer wordt er gezegd dat ze ermee bezig zijn. Maar moet dat nu echt zo lang duren?

Gewenste Oplossing:

Dat het nu echt een keer opgelost wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 15 februari 2018 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,

Wij vinden het uiteraard jammer om te horen dat u ontevreden bent. Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer u geen toegang heeft tot uw persoonlijke Mijn NLE-pagina.

Wij doen ons uiterste best om dit probleem op te lossen, dit is dan ook bekend op onze IT-afdeling. Helaas kunnen wij u geen termijn geven waarbinnen dit is opgelost.

Helaas kunnen wij u niet van een ander antwoord voorzien dan dat u reeds ontving van onze Klantenservice.

Met vriendelijke groet,
NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan B