Klacht: Mijn nle

op 11 februari 2018 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 15 februari 2018 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,

Wij vinden het uiteraard jammer om te horen dat u ontevreden bent. Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer u geen toegang heeft tot uw persoonlijke Mijn NLE-pagina.

Wij doen ons uiterste best om dit probleem op te lossen, dit is dan ook bekend op onze IT-afdeling. Helaas kunnen wij u geen termijn geven waarbinnen dit is opgelost.

Helaas kunnen wij u niet van een ander antwoord voorzien dan dat u reeds ontving van onze Klantenservice.

Met vriendelijke groet,
NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan B