Klacht: Mijn moeder van bijna 88 is ongewenst afgesloten van telefonie & internet van Tele2

op 29 november 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

geen internet & telefoon verbinding sinds 23 nov. Elke werkdag contact gehad met Tele service center/ monteurs van Tele2 en ook 2x contact gehad met KPN. Tot nu toe wordt er naar elkaar gewezen waar het probleem zit Tele 2 zegt dat de kabel het is (KPN verantwoording) en KPN zegt dat de poort verbinding in wijkcentrale de oorzaak is ( verantwoording Tele 2). Nu wordt het een duo afspraak waar beide monteurs tegelijk de wijkcentrale gaan controleren. En van al dat getouwtrek is mijn moeder van bijna 88 de dupe!.

Dat mijn moeder deze week ( voor vrijdag 1 december)nog kan bellen en internet heeft!

PS contract datum en duur weet ik niet

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht dochterFK

9 maanden geleden - Klacht is pas maandag 4 december opgelost. Probleem was dus zelf door Tele2 veroorzaakt, zij hebben op 23 november bij een vervanging van een poortplaat in de wijkcentrale een verkeerde schakeling gemaakt van de telefoon verbinding van mijn moeder. Het schandalige is dat ze dan eerst het problemen willen uitsluiten bij de verbinding van de klant ( eigen netwerk thuis) Dan leggen ze het probleem bij KPN ( controle van de kabels) dat was het niet en KPN gaf netjes aan dat de poort blijkbaar de oorzaak was. Vervolgens stuurt Tele2 een technisch persoon die geen problemen ziet bij de poort en niet de schakeling checkt! ( hij kijkt niet verder dan zijn neus lang is) Tele2 zegt dat KPN z'n werk niet goed heeft gedaan en laat wederom een KPN man weer de bekabeling checken , wederom geen probleem daar. Uiteindelijk bijna 2 weken verder moest er een duo afspraak komen ( dus een monteur van KPN en Tele2) en "walhalla" de oorzaak was een foute schakeling, die notabene zelf door TELE2 fout was aan gebracht op 23 november. Nou heb ik vriendelijk gevraagd aan Tele2 of zij hun service protocol willen herzien door eerst te bepalen of op het tijdstip/dag van storing ook problemen waren en die eerst na te lopen voordat mijn moeder alle kabels etc moest checken of dat kpn tot 2 keer toe wordt benaderd. Als zij dit service protocol zouden aanpassen dan was dit probleem binnen 1 dag opgelost geweest, nu zijn vele uren/dagen erover heen gegaan en heeft dit geleid tot wederzijdse ergernis en bovenal heel veel personeels kosten en mijn tijd gekost. Mijn oproep is aan TELE2 : LEER HIERVAN!

Alle klachten die gemeld zijn door dochterFK