Klacht: mijn mobiele abonoment wordt niet overgezet

op 04 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte Heer?mevrouw, op 28 mei heb ik me aangemeld voor een abonoment bijsimpel voor mobiel bellen
ik zou op 26 juni overgezet worden en omdat ik gekozen had voor nummer behoud hoefse ik alleen mijn simkaar te verwisselen voor het sim kaartje van Simpel
ik had geen bereik
een paar keer een email gestuurd tot op heden geen antwoord gekregen
op vrijdag29 nuni heeft mijn dochter gebeld naar de klantenservice ik kan nl zelf niet beelen omdat ik overdag werk en de klantenservice is open van half 9 tot 17.00 uur
de mensen aan de telefoon hadden tegen mijn dachter gezet omdat nog niet allen gevens verwerkt waren was ik niet overgezet en wanneer dat precies gebeurd wist men niet
vandaag 2 juli ik heb og steeds geen bereik
wat kan ik nu nog doen
help mij
op 11juni is wel al het gels van mijn rekening afgeschreven

ik ben tevreden als ik gewoon kan bellen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:32 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door christienHoogkamer