Klacht: mijn mobiel

op 25 januari 2014 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dixons over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Dixons een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dixons in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dixons een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dixons

Heeft op 06 februari 2014 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben begrepen van mevrouw Filali medewerkster in het Dixons filiaal Tilburg, dat uw klacht inmiddels is opgelost. Om de reden zullen wij u klacht als opgelost beschouwen en sluiten, Indien u de klacht niet als opgelost beschouwd horen wij dit graag.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Team Active Care

Active Care
Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
E: activecare@basgroup.nl

Alle klachten die gemeld zijn door 654.am321