Klacht: mijn hui s is een zoldermet veel gebreken

handballen op 10 augustus 2021 over Woonzorg Nederland in de categorie Woningcorporaties

deur scheef grote tocht kier dit is en ouderen woning maar dingen veel tehoog (kachel)te laag stopcontakten muren vangipsplaat met giftig spul nooit schoongemaakt ramen met modder binnen en buiten heel vochtig geen zon geen vuilnis bak of container de post halen is een probleem postpakken weer naar buiten chippen vlug naar binnen geen ruimte voor kook spullen muren laten schoonmaken en schilderen geel komt er weer door heen in de berging geen stop contakt voor scoot mobiel na 3 en half maand nog steeds geen stoelen beneden de koffie ruimte nog steeds gesloten en geen meubels en afschuwelijke gordijnen dat laatsteook namens meerdere bewoners verschrikkelijke herrie motoren rondjes crossen een paar opgevoerde brommersmensen die uren staan te schreeuwen horden gillende krijsende kinderen mensen die allemaal niet hier wonen en ook niet verteld dat het een bouw put word wil mn 3maanden service kosten terug hoop dat jullie reageren want dit is de 2de x

alles opgelost

Reactie van de melder van de klacht handballen

1 jaar geleden - dit is de 2de x en er gebeutt niets bouw en woning toezicht bestaat hier niet ze kunnen doen wat ze willen kunnen jullie mij een email sturen?

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Woonzorg Nederland in behandeling genomen

Bericht van Woonzorg Nederland

1 jaar geleden - Beste mevrouw van Rumt, Helaas kunnen wij via deze website niets voor uw doen. Uw klacht dient u in te dienen bij uw bewonersconsulent. Dit is de enige klachtenprocedure die wij hanteren. Met klachten of vragen kunt u terecht bij uw bewonersconsulent, deze kan direct uw klacht in behandeling nemen en weet wat er ter plaatsen speelt. Uw klacht(en) kunt u indienen per e-mail via [email protected] of telefonisch tussen 8:30 en 13:00 uur via 088 - 921 01 84.

Alle klachten die gemeld zijn door handballen