Klacht: mijn geld niet terug ontvangen tot heden

op 28 juli 2015 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16-7-2015 heb ik de volgende besteld
Bedankt voor uw bestelling!
Hallo mevrouw sailuvhys roosje,
Bedankt voor uw bestelling 13206000703284 bij de Zalando Lounge. Informatie over uw bestelling(en) kunt u altijd terugvinden onder Mijn Account.

Hieronder vindt u een overzicht van uw bestelling.
U heeft gekozen voor de volgende betaalmethode: iDEAL
Geplande leveringsdatum:

Van 06.08.2015 tot 22.08.2015.

Het afleveradres:
sailuvhys roosje
De Posten 600
7544 LX Enschede
Nederland
EEN OVERZICHT VAN UW BESTELLING
Artikel Aantal Subtotaal
Zonnebril – rood/zwart
Art.-Nr.: ZZLA49015-G00
Maat: onesize 1 €39,00
Zonnebril – bruin
Art.-Nr.: ZZLAKP001-E00
Maat: onesize 1 €42,00
Subtotaal €81,00
Korting €0,00
Verzendkosten €5,90
incl. BTW €15,08
Totaal €86,90
De aangegeven maat wordt (indien mogelijk) naar de Nederlandse maat vertaald. Hierdoor kan deze dus verschillen van de maat, die wordt aangegeven op het product.

Wij hopen u snel weer terug te zien bij de Zalando Lounge.
Met vriendelijke groet,

Het Zalando Lounge Team
■ Zalando Lounge

En ik heb direct deze annulerings bericht ontvangen
Annulering van uw bestelling
Hallo mevrouw sailuvhys roosje,
Hierbij willen wij u laten weten, dat wij uw bestelling met bestelnummer 13206000703284 van 16.07.2015 helaas moeten annuleren.
Wij zullen in de komende dagen het door u betaalde bedrag terug op uw iDEAL rekening storten.
Met vriendelijke groet,

Het Zalando Lounge Team
■ Zalando Lounge

Ik had direct gebeld en had een mannelijke contactpersoon van jullie (zalando) aan de lijk en hij zij tegen mij dat er een storing is en dat mijn geld binnen 3/4 dagen op mijn rekening staat mooi niet vandaag is de 6 de dag dus ik had gebeld en kreeg ene wouter aan de lijn en ik vroeg hem waar mijn geld was en hij beweerde dat het geld nog op jullie bankrekening is en dat hij contact met de financieel adviseur via de mail zal nemen om te vragen maar ik zij tegen hem ik gaat niet meer wachten had al 3 dagen te lang gewacht dat ik aan de lijn bleef tot dat hij meer weet en hij werd boos en begon tegen mij tekeer te gaan mijn vraag is wanneer krijg ik mijn geld als deze niet om 12 uur op mijn rekening staat stap ik naar SBS 6 want dit is niet klant vriendelijk dat jullie mensen zo behandelen.

Gewenste Oplossing:

ALS IK MIJN GELD VANDAAG 22-7-2015 VOOR 12 UUR MIJN 86,90 EURO OP MIJN REKENING STAAT OF STAP IK NAAR SBS 6

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zalando in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zalando een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Zalando

5 jaren geleden - Beste Klant, Aangezien dit over een Zalando Lounge bestelling gaat, zou ik u willen vragen contact op te nemen met hun klantendienst. U kan ze bereiken via het contactformulier op de website (https://www.zalando-lounge.nl/contact) of via het telefoonnummer 0800 0200 964.Met vriendelijke groet, Zalando

Alle klachten die gemeld zijn door SAILUVHYS