Klacht: Mijn geld is al gebruikt

op 19 oktober 2016 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Beste

Ik heb gisteren 18/10/2016 een overschrijving van 50€ overgemaakt via Bancontact mister cash naar paysafe online. Op de site beltegoed.nl. Ik heb een prepaid code ontvangen via email.
Maar wanneer ik deze ingegeven had op de paysafe app stond er opgebruikt of 0€ saldo.
Kan dit aub opgelost worden.
Wil graag mijn centen terug!

Mvg
Moussayer wafa
Email: moussayer.wafa@icloud.com
Gsm:0032486991902
Serienummer op mail :00001614686533

Wanneer ik mijn centen eo snel mogelijl terug krijg.
Zou ik het heel vriendelijk vinden!
Paysafe betaal veilig . Maar ik vind het toch niet veilig.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Wafamsr

1 maand geleden - Dank u heel fijn ik hoop dat het snel in orde komt !

Reactie van de melder van de klacht Wafamsr

1 maand geleden - Beste ik heb mail gehad dat ik de klantendienst van de webshop moet contacteren. Ik heb dit voor de eerste keer gebruikt online. (Beltegoed.nl) Welke webshop moet ik contacteren voor mijn 50€ terug te vinden die verdwenen is???

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 20 oktober 2016 om 14:44 geantwoord

Beste Klant,

De codes welke wij uitgeven worden op het moment van uitgifte pas voor u uit ons systeem gegenereerd. Daarmee is het dus onmogelijk dat de code al door iemand anders gebruikt is. Wat eventueel wel kan voorkomen is dat er een kleine storing is bij de website waar u de code wilt inleveren, het kan zijn dat de transactie daar niet correct verlopen is, dat zou betekenen dat het bedrag wel van de code is gegaan maar niet goed verwerkt is. In dit geval zal ik u adviseren contact op te nemen met de website waar u de code heeft willen gebruiken, zij kunnen dit precies voor u nagaan. Overigens wil ik u ook van harte adviseren om de code uit uw bericht te verwijderen. Dit zijn unieke codes en alleen bij u bekend, indien u de code openbaar deelt kunnen wij niet meer de garantie afgeven dat deze uniek is en is de code voor iedereen bruikbaar.

Met vriendelijke Groeten,
Beltegoed.nl

Heeft op 20 oktober 2016 om 19:44 geantwoord

Neen mijn probleem is niet opgelost. Mijn 50€ wat ik op paysagebon via beltegoed.nl heb overgeschreven . Op mijn account staat Er nog steeds 0€ ipv 50€ ?? Gelieve deze klacht serieus te nemen aub. Het kan toch niet dat deze website mij niet kan zeggen waar mijn geld naartoe is? Op zijn minst welke webshop mijn centen heeft of een telefoonnr aub.

Bericht van Beltegoed.nl

1 maand geleden - Beste Klant, Zoals aangegeven adviseren wij de webshop te contacteren waar u de code heeft willen gebruiken, wij zijn enkel een verkooppunt van de codes maar kunnen niet zien waar u deze code geprobeerd heeft in te leveren. Indien u de code op uw account bij paysafe heeft willen toevoegen kunt u het beste met Paysafe zelf contact opnemen. Zij hebben inzicht in de transacties welke u op uw account heeft willen doen en wat daar eventueel bij mis is gegaan. Met Vriendelijke Groeten, Beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Wafamsr