Klacht: mijn foutieve terugboekingsaanvraag bij ING bank

op 20 mei 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

op 20 mei 2016 heb ik abusievelijk een terugboeking aangevraagd bij ING Nederland – het gaat 0m een betaling van 99,00 euro op tegenrekening NL37ABNA0423430890/BIC ABNANL2A met automatische betalingskenmerk 4414618614322388/Microsoft Microsoft Store met als incassant NL48ZZZ42764500000/Nederland. Kan niet nu nog ongedaan gemaakt worden of moet ik contact opnemen met Microsoft Store. Mijn excuses voor mijn onvoorziene handeling. In afwachting en met vriendelijke groet Steven Tuininga

ik ben dus tevreden maar heb een probleem

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 20 mei 2016 om 09:07 geantwoord

Geachte Steven Tuininga,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Etien-ne