Klacht: Mijn ervaring en huidige problemen met telfort.

op 22 juni 2013 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Omdat ik ging verhuizen had ik een alles in 1 pakket aangevraagd bij telfort.
Ik zal het beknopt Typen , want anders word dit een te lang verhaal.
Telfort opleverdatum volgens brief: 4-3-2013
– Uiteindelijk na bezoek van twee monteurs pas eind maart een aansluiting.
Tevens eind maart , eerste rekening van 105.33 . Dit bedrag terwijl ik pas 7 werkdagen gebruik heb kunnen maken van de diensten.

19-3 eerste gesprek met botte medewerker , direct ook die avond een klacht ingediend over medewerker.
20-3 netjes gebeld door supervisor om over klacht te praten. Tevens afspraak gemaakt 105,33 storneren. Korting gekregen in de vorm van 1 maand abbo kosten. Dit bedrag dus van de 105.33 afhalen en het rest bedrag terugstorten.. Mooie deal dacht ik nog.
28-3 bedrag is afgeboekt en ik storneer direct. Later ook overgebleven bedrag teruggestort.
08-4 eerste herinnering, een sms dat ik nog een openstaand bedrag heb ( dit terwijl supervisor mij beloofd herinneringen tegen te houden)
09-4 mail gestuurd naar aanleiding van sms , krijg een antwoord dat ze geen herinnering smsjes sturen (snappen jullie dat nou)
20-4 Debiteuren afdeling gesproken omdat ik deze keer een brief krijg over de openstaande factuur. Medewerker verzekerd mij deze is verkeerd verstuurd , hij ziet namelijk ook in de p,c staan dat er een afspraak is gemaakt.
09-05 Internet afgesloten, zie alleen groot blauw scherm dat zegt in het kort : “betalen of anders krijg je een incasso bureau op je dak” Als ik hierover wil bellen doet alles het plots weer en beschouw ik het maar als de zoveelste fout.
14-05 bel ik wederom omdat ik een nieuwe brief krijg. Deze medewerkster geeft eigenlijk aan dat ik alles verzin en dat er geen gesprek met een supervisor is geweest. Ze zegt wel dat ik de aankomende maand niet hoef te betalen (dat is dan plots de korting). Ze geeft aan , maak het openstaande bedrag over. Dan sluiten we je niet af. Ik maak die avond nog het bedrag over.
15-05 Maar natuurlijk ik ben wederom afgesloten! Als ik de technische dienst bel geven ze aan “bedrag is binnen ,maar moet nog verwerkt worden.Vandaar de afsluiting.” ik laat het erbij zitten want ik ben Telfort gewoon zat.
22-6 ik ontvang vandaag dus een nieuw factuur. Moet ik 20 euro afsluitkosten betalen!!!!! Ik kan er niet meer tegen en ben ten einde raad!! Telfort heeft de slechtste administratie afdeling die er bestaat!!

Mijn advies niet overstappen!!
Ik ben nog steeds niet klaar met deze ellende, dus begin er niet aan!!!

20 euro afsluitkosten laten vervallen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marisje87