Klacht: Mijn dolce gusto apperaat lekt water aan onderkant

op 02 juli 2016 over Krups in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dolce gusto apparaat (KP1506). Hij lekt aan de onderkant, water komt uit apparaat (binnenkant) zelf. Wat kan ik hier aan doen?

Reageer als bedrijf
Mijn dolce gusto apperaat van ong. Een jaar oud lekt. Hij lekt aan de onderkant bij het gedeelte waar het waterreservoir in het apparaat gaat. Wat kan ik hier aan doen

Gewenste Oplossing:

Als hij niet meer lekt

Reageer als bedrijf

Gewenste Oplossing:

Gewenste Oplossing:

Dat hij niet meer lekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krups

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Krups nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Krups in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mhsjpluijmen