Klacht: Mijn dochter in lijn 6 naar Hatert

op 14 september 2018 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Goede middag,
Ik wil toch iets van mijn hart! onze dochter reist gisteravond met lijn 6 naar Hatert (dienstnummer 0006297 19:14u) vervolgens komen d’r 3 controleurs binnen en vragen aan ieder een reisbewijs! onze dochter laat ook d’r pas zien en schrikt d’r rot ze reist met de buspas van oma ( nu is het voor jullie moeilijk te begrijpen dat ze gistermiddag met een hart vol met liefde met d’r dementerende oma op pad is geweest en op de terugweg d’r eigen pasje bij oma in beurs heeft gestopt en oma d’r pas in haar eigen zak!! voor jullie DOM) maar ik weet als geen ander hoe vol je in je hoofd daar van word… Dat ze mijn dochter daar een bekeuring voor schrijven kan ik best begrijpen OMDAT d’r heel veel tuig misbraak maakt van een gevonden pas… MAAR of ze ook daad werkelijk dat tuig durfen te bekeuren daar geloof IK niks van… Mijn dochter belt mij op om een foto te maken van d’r paspoort ( omdat ik weet dat dat tuig ook met een gevonden paspoort van alles kan afsluiten geef ik mijn dochter GEEN geldig paspoort mee) hoor ik 1 van hen zeggen als je moeder binnen 2 minuten het niet stuurt ben ik genoodzaakt de politie te bellen SORRY WAT STOER MET Z’N 3EN TEGEN EEN KEURIG MEISJE VAN 17 JAAR… Ik heb zelfs mijn moeder laten bellen om het te bevestigen maar daar werd onbeschoft naar geluisterd.
Ook hebben ze alles van Liz d’r paspoort overgenomen AVG WET!!!!!!! mijn zwager die boa heeft heeft Liz opgehaald en nog even met de 2 heren en 1 dame gesproken en die vond de stoere houding niet echt gepast..

Ik hoop dat ik iets van jullie hoor! maar ook zeker de 3 stoere werknemers (want hoe ze mijn dochter en moeder behandelde ben ik erg verdrietig en BOOS over)

Bekeuring 50,00 misbruik van persoonsgebondenkaart 54,00 voor geen vervoersbewijs… Kind met een hart van goud maand voor niks gewerkt..

Sorry maar nu voel ik m’n zelf gediscrimineerd denk dat ze een 12 jarige allochtoon niet aan hadden durfen te houden…

Als ik zeker iets van jullie ga horen de stoere houding met z'n 3en tegen een 17 jarige vind ik ongepast..
Vind het ook heel erg dat ze mijn dochter bang hebben gemaakt met het dreigen van de politie te bellen (hadden ze het maar gedaan) ieder normaal mens had even geluisterd naar mijn moeder die Liz keurig heeft gebeld om het te bevestigen.. ALS JE DEMENT BENT BEN JE NIET GEK...
1 bekeuring als je graag een bon wilt schrijven snap ik dan nog MAAR 2 daar ben ik nog stil van...

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lizennouk