Klacht: mijn diploma wordt niet opgestuurd

op 10 juni 2015 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb 4 februarie mijn eindexamen gedaan, daarvoor ben ik geslaagd. Eind Februari heb ik mijn diploma aangevraagd. Nu is het 10 juni en nog steeds heb ik mijn diploma nog niet. Ik bel vanaf begin maart twee keer per naar de LOI en ik krijg de ene keer te horen dat ik alles ingeleverd heb maar dat ze het te druk hebben en een andere keer zeggen ze dat er nog stukken ontbreken en daarna zeggen ze weer dat alles in orde is maar dat hij zo snel mogelijk wordt opgestuurd.
Mijn ehbo diploma is ook nog niet opgestuurd, dit examen heb ik in november al gedaan.

inmiddels heb ik een baan aangeboden gekregen en daar zou ik april al mee kunnen beginnen, maar doordat het diploma niet wordt opgestuurd moet ik nu wachten tot het nieuwe voorschooljaar.

Ik ben tevreden als ik mijn diploma en mijn ehbo diploma heb gekregen. Binnnen twee weken dus in juni. Een oplossing voor het probleem dat ik later met mijn betaalde baan kan beginnen.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

5 jaren geleden - Beste Karin,Zoals zojuist telefonisch besproken ga ik navraag doen bij ons examenbureau voor wat betreft het EHBO diploma en je volledige MBO diploma. Zoals van jou vernomen heb je de laatste opdracht nu wederom ingestuurd.Daarnaast ga je ons een e-mail sturen waarin je aangeeft welke inkomsten je bent misgelopen. Deze e-mail zal ik doorsturen naar onze klachtenunit. Zij zullen daarna het verdere contact met je onderhouden hierover.Met vriendelijke groet, Patricia Derksen LOI Webcare

Bericht van LOI

5 jaren geleden - Beste Karin,Ik heb zojuist vernomen dat het MBO diploma morgen naar je wordt verstuurd. Het diploma zou dan uiterlijk in de loop van volgende week bij je in huis moeten zijn.Het EHBO diploma wordt verstrekt door een externe partij. Helaas hebben wij nog geen reactie van hun mogen verwachten. Zodra ik hier een antwoord op heb kom ik zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet, Patricia Derksen LOI Webcare

Bericht van LOI

5 jaren geleden - Beste Karin,Ik ga ervan uit dat je het MBO diploma inmiddels hebt ontvangen. Wellicht kun je dit ook even aan ons bevestigen.Voor wat betreft het EHBO diploma zijn wij nog druk in gesprek met de externe partij. Aangezien het diploma in februari reeds naar je is verstuurd en het dus om een tweede uitgifte gaat ligt dit iets gecompliceerder. Zodra ik hier mee over weet kom ik er bij je op terug.Met vriendelijke groet, Patricia Derksen LOI Webcare

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van LOI

5 jaren geleden - Beste Karin,Vandaag zal ik het diploma EHBO naar je toesturen.Met vriendelijke groet, Patricia Derksen LOI Webcare

LOI

Heeft op 09 juli 2015 om 13:05 geantwoord

op 19 juni per post het MBO diploma toegestuurd en op 9 juli per aangetekende post het diploma EHBO toegestuurd

Alle klachten die gemeld zijn door karin 81