Klacht: Mijn bevestiging van mijn abonnement heb ik niet gekregen

op 23 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik ben nu drie maanden bij tele 2 en alleen maar ergernissen.
Wat blijkt? De mailtjes gaan soms naar mijn bekende mailadres maar soms niet… Ik had een medewerker en die vertelde dat ik een heel nieuw mailadres heb. Ik weet nergens van. Daar gaan de meest belangrijke mails naar toe: nl
Mijn voor en achternaam @ tele2.nl ik ben met stomheid geslagen.
Ik wilde onbeperkt tel in nl voor vast en mobiele telefonie.maar wat bleek? Bij de eerste factuur moest ik zelfs het afluisteren van mijn voicemail nog betalen. Gebeld, geklaagd. Nieuw abonnement afgesloten per 18 april jl. ik had binnen 14 dagen tijd gehad te reageren maar wist totaal niet dat ze mij het verkeerde abonnement hadden gegeven. De mail werd beantwoord dat er ándere fouten waren gemaakt en ik kreeg €12.50 retour. Er was niet inhoudelijk op ingegaan dat ik nooit een mail had gekregen. Mijn tweede rekening is €85 bijna. Klopt ook niet dus ik heb hem laten storneren bij mijn bank. Ik heb nooit een betalingsherinnering ontvangen maar toen ik gisteravond de televisie aan wilde doen stond er : oeps heeft u uw facturen wel hetaald. Neem kontakt op met tele 2. Ook mijn vaste tel werkt niet. Ik heb heel vroeg vanmorgen handmatig betaal d en gebeld. Hoor ik dat het vijf werkdagen kan duren en ik vroeg zelf of er nogmaals aansluitingskosten moeten worden betaald. Ja waarschijnlijk €40.-
Schiet mij maar lek. Ik moest gaan inloggen. Kon ik zelf alles zien. Ook daar problemen. Ik stond onder mijn postcode niet bekend. Weer de klantenservice gebeld mobiel. 10 wachtenden voor mij. Gelukkig ik kon een inlogcode en wachtwoord krijgen. Daar ontdekte ik mijn nieuwe e- mailadres ook.
Ik voel me enigszins belazerd en ben overgestapt om voordeliger uit te zijn. Nu vraag ik me serieus af waar ik terecht gekomen ben.

Mijn verbinding is prima!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nienhiel@hotmail.com