Klacht: Mijn bestelljng niet ontvangen

op 27 juni 2021 over Uber Eats in de categorie Websites - Online eten bestellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedemorgen. Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. De bezorger heeft mijn eten ergens achter gelaten maar geen idee vanwaar die foto is gemaakt . Ik woon in een portiekwoning. Ik woon niet . De foto is bij een deur in een tuin gemaakt. Ik zou mijn bestelling willen ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn bestelling. Bilthovenselaan 68. 2574tk den haag

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CE Weekers