Klacht: Waardeloze ervaring met de technische dienst

BorSzi op 01 maart 2025 over Miele in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de technische dienst laten komen omdat ik dacht dat onze vaatwasser defect zou zijn. De technicus zei dat de pomp en de besturing defect zouden zijn. Een reparatie zou niet meer rendabel zijn. Hij liet al wat vaatwassers zien die ik dan met korting had kunnen kopen. Ik heb serieus overwogen een nieuwe machine aan te schaffen.

Toen ik de machine op een later tijdstip nog een keer liet draaien, bleek deze normaal te functioneren! Inmiddels al vier weken lang. De diagnose van de technicus bleek helemaal niet te kloppen! Het onderzoek heeft mij €169 gekost. Ik heb Miele hierover geïnformeerd, maar zij weigeren mij het geld terug te geven.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag de €139 onderzoekskosten retour!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Miele
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Miele

Reactie van de melder van de klacht BorSzi

3 weken geleden - Helaas hebben zij mij compleet niet geholpen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Miele nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BorSzi