Klacht: vaatwasser

trienko op 01 mei 2012 over Miele in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Op 10 april 2012 hebben we een storing gemeld aan onze vaatwasser, de monteur zou 17 april langskomen. Het betrof een lekkage in de vaatwasser, de monteur dacht het euvel te hebben verholpen maar helaas een uur later hetzelfde probleem. opnieuw gebeld voor afspraak, weer een week wachten tot 24 april, de monteur is langsgekomen maar had geen onderdelen bij zich (pomp was kapot). Weer hebben we een nieuwe afspraak gemaakt voor 1 mei. Half 12 worden we opgebeld ‘de monteur is ziek’ nieuwe afspraak 10 mei.

Gewenste Oplossing:

Het kan toch niet zo zijn dat Miele geen andere monteur beschikbaar heeft die het euvel sneller kan verhelpen bijvoorbeeld deze week nog. Het heeft nu eigenlijk wel lang genoeg geduurt. Hopelijk kunt u een monteur langssturen om de storing te verhelpen.

Met vriendelijk groeten,

Familie T. Aldershoff

Alle klachten die gemeld zijn door