Mijn Klacht:
We hebben een zogenaamd 10 jaar servicecontract met Miele en ca. 18.000 euro aan apparatuur geïntegreerd in domotica-systeem (Combi-Stoomoven, Combi-Oven, Koffiezetapparaat, 3x warmhoudlade, vaatwasser, droger en wasmachine). Allemaal van het meest luxe type.
Door een administratief foutje is het 10 jarig servicecontract kwijt geraakt, maar dit is inmiddels (na 6 maanden heen en weer bellen) met Miele hersteld.
De reparaties kunnen echter niet gecrediteerd worden, waardoor we op een soort zwarte lijst zijn beland bij Miele. Er komt geen reactie op email, telefoon of service-verzoeken. Een botte medewerker heeft op een ogenblik teruggebeld met de mededeling dat we op de zwarte lijst blijven staan, zolang er niet betaald wordt.
Nu ook het koffiezet-apparaat binnen de garantie is gesneuveld, weigeren ze deze te repareren, maar zonder enige reactie.
Gewenste Oplossing:
Reparatie van de apparaten die binnen de garantie vallen.
