Klacht: Fornuis Defect, zeer hoge reparatiekosten

op 14 september 2018 over Miele in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Mijn fornuis is stuk gegaan. Er is geen gastoevoer meer. Dit fornuis had een prijs van 1700,-.

Na 8 jaar gebruik, is er een reparatie nodig van 500 euro. De monteur kon het ook niet maken en had geen idee wanneer het onderdeel er kon zijn. Wat een slecht produkt. Houd het simpel, dan hoeven de reparaties ook niet zo duur te zijn.

Ik heb niet voor niets een ontzettend duur Miele fornuis gekocht. Als het na 8 jaar stuk gaat en er voor 500 euro moet worden gerepareerd, dan vraag ik me af waarom ik Miele heb gekozen. Ik overweeg helemaal nooit meer een Miele apparaat te kopen, tenzij ik door Miele goed wordt behandeld als klant. Ik heb ook 2 ovens en een vaatwasser van Miele.
De vaatwasser heb ik ook al een rubber moeten laten vervangen wat 250 euro !! kostte.

MIjn fornuis wordt gerepareerd voor een bedrag van 250 Euro inclusief installatie kosten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Miele

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Miele nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door adeventer