Mijn Klacht:
Machine was kapot en is gerepareerd door een bedrijf aangewezen door Miele met de naam
De firma Electro World Witte Hal
Machine gerepareerd echter accepteerde niet het Miel Service Certificaat. Wij hebben de rekening betaald (180,99). Deze firma heeft nadien de gegevens door gestuurd naar Miele en hebben nadien vernomen dat de kosten terug gestuurd werden naar de eigenaar. Echter nadat de machine op 30 juni gerepareerd is hebben we tot heden geen terugbetaling gezien. De Firma Electro World Witte Hal heeft nadien diversenmalen contact gezocht met Miele maar tot heden geen reactie ontvangen. Wij al klant missen de onkosten beschreven in het Miele Service Certificaat. Ook onze leverancier EP Tummers (destijds Tummers Electro World). heeft ons ook laten weten dat wij de gemaakte kosten terug zouden krijgen. Helaas is dit nog steeds niet afgehandeld. Wij vragen ons af komt er nog iets of is het probleem hiermee afgehandeld
Gewenste Oplossing:
Terug betaling van de reparatie kosten van 180,99 Euro
