Klacht: Defecte vaatmachine

Wim Eijkelenbergh op 09 november 2022 over Miele in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Machine was kapot en is gerepareerd door een bedrijf aangewezen door Miele met de naam
De firma Electro World Witte Hal
Machine gerepareerd echter accepteerde niet het Miel Service Certificaat. Wij hebben de rekening betaald (180,99). Deze firma heeft nadien de gegevens door gestuurd naar Miele en hebben nadien vernomen dat de kosten terug gestuurd werden naar de eigenaar. Echter nadat de machine op 30 juni gerepareerd is hebben we tot heden geen terugbetaling gezien. De Firma Electro World Witte Hal heeft nadien diversenmalen contact gezocht met Miele maar tot heden geen reactie ontvangen. Wij al klant missen de onkosten beschreven in het Miele Service Certificaat. Ook onze leverancier EP Tummers (destijds Tummers Electro World). heeft ons ook laten weten dat wij de gemaakte kosten terug zouden krijgen. Helaas is dit nog steeds niet afgehandeld. Wij vragen ons af komt er nog iets of is het probleem hiermee afgehandeld

Gewenste Oplossing:

Terug betaling van de reparatie kosten van 180,99 Euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Miele

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Miele nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Wim Eijkelenbergh

10 maanden geleden - Nog steeds geen reactie van Miele

Reactie van de melder van de klacht Wim Eijkelenbergh

10 maanden geleden - Dit zal voorin de toekomst slecht uitvallen bij vernieuwing van Miele aperatuur. Kwaliteit aperatuur 0 Garantie een dikke 0

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Eijkelenbergh