Mijn Klacht:
Afwasmachine G1275 SCVI RVS gebracht op 21-05-2010, sindsdien 3x het aan/uit knopje eraf, nieuwe 1x gekocht, 2x gekregen (bleef loskomen).
*19-10 gebeld met Dhr. Kok, en gevraagd om een goede monteur.
*30-10 monteur geweest, nieuw moederbod besteld (hij had er geen bij hem.)
*07-11 nieuw moederbord erop (lijkt in orde).
*Toen gemerkt dat het leek of de afwasmachine niet meer goed schoonwast?
*Is dus zo, dus hedenochtend gebeld, en verteld dat ik potverdomme boos ben, krijg ik een preek van Mevr. Sandra, die vervolgens de hoorn erop smijt.
*Weer gebeld, nu met ene meneer Medendorp, verhaal weer gedaan. Pas donderdag tussen 7.30 en 10.00 kan er een monteur komen zei hij.
Antw: Meneer Medendorp, is dit netjes? Ik moet er voor de 3e keer voor thuisblijven!
*Probeerde nog of hij iets anders kon plannen, echter helaas 15-11 tussen 7.30 en 10.00.
DUS MORAAL VAN DIT VERHAAL:
MIELE: ER IS GEEN BETERE (ALS ER NIETS AAN KAPOT GAAT!)ANDERS BEN JE AAN DE GODEN OVERGELEVERD!)
Gewenste Oplossing:
Dat mijn probleem eindelijk een keer opgelost word (snel).
