Klacht: Miele wasautomaat ordernummer 0546372

op 04 juli 2012 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben op 30 juni 2012 een miele wasautmaat de W5963 gekocht.Deze werd gelevert op dinsdag 3 juli tussen 11.30 en 13.30. Bij aankoop hebben wij gemeld dat hij naar zolder moest.Zover alles goed geregeld.
Op 3 juli kwamen er twee bezorgers de miele afleveren. Ze hadden er duidelijk geen zin in. Na veel gesputter werd hij naar zolder gebracht.De vrieskast werd ruw opzij gezet want anders konden ze er niet langs. Mijn vrouw vraagt of hij in de bak gezet kon worden. Ze zetten hem er ruw in en de onder voorkant vloog er af. deze werd er niet zachtzinnig opgezet.
Ze wilden niet de electra aanluiting maken, waar wij wel voor betaald hadden.
Ze wilden ook geld hebben voor het naar beneden brengen van de oude miele.
Kortom het was vreselijk, mijn vrouw vond ze onbeschoft.
Jammer dat het zo gegaan is terwijl we altijd tevreden zijn over bcc en daar graag kopen en volgens mij alles gekocht hebben. high service jammer

Gewenste Oplossing:

Dat we deze personen nooit meer zien en teruggave van de aanluitkosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 05 juli 2012 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben inmiddels contact gelegd met de klant en onze oprechte excuses aangeboden. Mevrouw heeft onze excuses geaccepteerd en wij hebben alles uitgepraat.
Wij storten 25 euro ( aansluitkosten ) terug op haar bankrekeningnummer.

Alle klachten die gemeld zijn door clemenselsendoorn