Klacht: Michael kors sneakers

op 01 juli 2017 over Omoda in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft 25 mei sneakers van Michael Kors bij jullie gekocht.Ze heeft vanaf de eerste dag dat ze ze draagt zere hakken,vaak moest ze pleisters of blaren pleisters gebruiken en nog steeds want er zitten harde stukken in de hak,echt slecht afgewerkt.De kwaliteit valt mij echt tegen want ze kosten 139,95.
Ze worden ook gewoon niet soepeler dus ze kan ze niet meer aan!Echt zonde van het geld!

Gewenste Oplossing:

Nieuwe schoenen van een ander merk

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Omoda over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Omoda in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Omoda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Omoda

Heeft op 14 juli 2017 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Romy. Ondertussen hebben we contact gehad via Whatsapp, en zijn de Michael Kors schoenen door ons vergoed, omdat inderdaad het contrefort harde plekken vertoonde. Begrijpelijk dat je hier pijnlijke hielen van kreeg. Ik hoop dat je snel iets nieuws kunt vinden. Nog een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Joyce - Team Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Omoda is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door r.blankestijn3@hotmail.nl